Open dagen Hardeman Egg Group bezocht door bijna 7000 belangstellenden
Begin oktober was het zover! Het nieuwe, duurzame pand van Hardeman Egg Group werd op vrijdag 4 oktober officieel geopend door de burgemeester van Barneveld. Op zaterdag 5 oktober was er een open dag voor belangstellenden. Op beide dagen werden bezoekers gastvrij onthaald en genoot men van heerlijke hapjes, gerechten en dranken. Henk Jan de Kat, marketing- en salesmanager bij het Barneveldse bedrijf: “De Elstar Catering bleek hierin een partner waar je op kunt bouwen. Bijna 7000 mensen werden tijdens deze twee dagen bediend. Een prestatie waar ik respect voor heb!”
De opening en de open dag waren het sluitstuk van een nieuw pand en een nieuwe naam. De welbekende kers op de taart. Henk Jan: “Uiteraard wil je dat als bedrijf niet ongemerkt voorbij laten gaan. En aangezien ik eerder met Richard heb samengewerkt, werd ook nu de vraag aan hem voorgelegd of de Elstar de catering wilde verzorgen.”
Niks is te gek
“Bij de Elstar is niks te gek. Van begin af aan is er sprake van heldere communicatie. Wat kan wordt geregeld, wat niet kan, hoor je ook. En dat is voor ons als klant heel prettig.” De aankleding, vergunningen, EHBO, de catering; alles lag in handen van de Elstar. “Tijdens de opening kregen genodigden, na een rondleiding door het pand, een 7-gangen diner. Op zaterdag waren er allerhande hapjes, ook rondom het thema eieren, en drankjes te halen. Ik denk niet dat er iemand is geweest die zonder eten naar huis ging. Voor kinderen was er een compleet speelterrein ingericht met trampolines.”
Oplossingsgericht
Henk Jan is erg positief over de gehele samenwerking. De korte lijnen, de creatieve en praktische invulling maken de Elstar een fijne cateringpartner. Ook als er onverwacht iets opdoet, acteert de Elstar direct. “Zo hadden we even een kleine kink in de kabel bij de opening. De waterdruk viel weg en we konden dus even geen koffie zetten. De manier waarop Richard dat oplost, vind ik echt grandioos. Hij blijft rustig, stelt prioriteiten en lost het probleem binnen afzienbare tijd weer op. Petje af! Ook vanuit de bezoekers ontvingen we veel positieve reacties en dat maakt dat je als bedrijf met een heel goed gevoel terugkijkt op deze bijzondere dagen!”